Sistemin projelendirilme ve devreye alınması sonrasında da kesintisiz olarak çalışması Ergosis'in temel felsefesidir.

Hizmet kalitesine, en az ürün ve projelerine olduğu kadar önem gösteren Ergosis sistemin teslimi sonrasında da profesyonel servis hizmetlerine "Hizmet Devamlılığı ve Servis Sözleşmesi" ile devam etmektedir.

HYB SmallKonusunda uzman ve eğitimli mühendis, teknisyen ve yazılımcılardan oluşturulmuş satış sonrası servis departmanımız müşterilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz servis hizmeti vermek üzere yapılandırılmıştır. Teknik servisimiz 2000 yılından bu yana TS-12540 kriterlerine uygun olarak servis hizmetlerine devam etmektedir.

Kaliteli servisin bir gereği olarak gelişen ve değişen teknolojiye ayak uydurmakamacıyla teknik ekibimiz, periyodik olarak satışı ve uygulaması yapılan tüm sistemlere ait yurtiçi/yurtdışı eğitimlere katılmaktadır.

Uygulanan periyodik bakımlar sayesinde sistemin hata/arıza oranı minimize edilerek maksimum verim hedeflenmekte, periyodik bakım raporları müşteri ile paylaşılarak müşteriler bilgilendirilmektedir. Periyodik bakımın amacı, sistemde hatalar oluşmadan tespit etmek ve servis maliyetini/kesinti süresini minimize etmektir.

Ergosis, hizmet kalitesinin bir gereği olarak bakım sözleşmesi bulunan müşterilerinde bulunan ve hizmet yerinde tamiri mümkün olmayan ürünlerin yerine ikame ürün tedarik etmektedir. Böylelikle Ergosis müşterileri bakım sözleşmesi alarak sistemin kesintisiz olarak çalışmasını garanti altına almış olmaktadırlar.

Bakım sözleşmesi yapılan müşterilerde aynı gün içinde problemin giderilmesi garanti edilmekte, sözleşme bulunmayan müşterilerde de bu kalite standartı hedeflenmektedir.

 
 
 

Bize Ulaşın

Satış ve Destek Hattı:
0 (216) 365 55 15

Elektronik Posta Adresi:
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

home Posta Adresi:
Yukarı Dudullu O.S.B. 1.Cad.No:29
34775-Ümraniye/İSTANBUL